להזמנות חייגו 1-700-701-250
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪150

משלוח חינם בקנייה מעל 150 שח וגם משלוח עד הבית תוך יום

חנות חיות אונליין במודיעין

עמוד הבית / אזורי חלוקה / חנות חיות אונליין במודיעין

אימצתם כלב, כל הכבוד. עכשיו מגיע הרגע לצייד את הבית בציוד ואביזרים אשר יתאימו לכלב. בכניסה לחנות חיות במודיעין, תמצאו מגוון רחב ביותר של ציוד ואביזרים. בנוסף למזון איכותי לכלבים, אתם אנו זקוקים למיטה או מזרן לכלב, גדר אילוף או כלב אילוף, כל אוכל ושתייה, צעצועים ומשחקים, חומרי הדברה לכלבים, קולר ורצועה.

חנות חיות במודיעין: הסתפקו במוצרים בסיסיים

בספידי-פט, חנות חיות במודיעין, אתם תמצאו באתר האינטרנט מגוון מוצרים איכותי ביותר, אשר מתאים לכל כלב וחתול, ניתן לסנן את המוצרים לפי גיל, גזע וצרכים מיוחדים. אנחנו מבצעים משלוחי אונליין מהירים, אשר מגיעים עד פתח הבית, ללא הצורך לצאת לחנות חיות פיזית ולחפש חניה.

המלצת ספידי-פט: "לא לקנות את הדברים היקרים ביותר, אלא להסתפק בדברים בסיסיים אשר נחוצים לשהייתו של הכלב בבית".

בחנות הכלבים שלנו תמצאו את הקטגוריות הבאות:

  • מזון כלבים – מומלץ להשקיע במזון כלבים איכותי, וזאת על מנת לאפשר התפתחות איכותית של הכלב. ככל שהמזון איכותי ומרוכז יותר, רמת נעכלות המזון בגוף הכלב גבוהה יותר, דבר המתבטא בכמויות צרכים קטנות יותר (קל יותר לאסוף אחרי הכלב).
  • קולרים ורצועות – מגוון הקולרים והרצועות הינו גדול וכול להתחיל ב-20 ש"ח ולהגיע אף למאות שקלים. אין צורך בהתחלה במוצרים היקרים. לצרנו אנחנו בספידי פט נתקלים לעיתים באנשים אשר אימצו כלב ומהר מאוד גילו שהדבר לא מתאים להם. חכו עם הקנייה היקרה, תכירו את הכלב, תכירו את אופיו, ורק לאחר מכן, תשקיעו באם תרצו ברצועות כלבים היקרות.
  • צעצועים ומשחקים – קיימים צעצועים ומשחקים רבים לכלבים, ביניהם צעצועי האכלה, המשמשים את הכלב גם למשחק לאורך זמן, וגם מונעים ממנו לאכול את המזון במהירות רבה מדי. בין צעצועי המזון ניתן למצוא את קונג וובלר, משחק זה בצורת נחום תקום, מאפשר האכלה לאורך זמן של הכלב. לעיתים אף מסייע במניעת חרדת נטישה.
  • מיטות ומזרנים – מומלץ להימנע מקנייה יקרה מדי של מזרן או מיטה לכלב עד לאילופו או הכרת אופיו. לכלבים רבים בעיקר גורי כלבים, המזרן נראה כמשחק, ומכאן הדרך להריסתו הינה מהירה במיוחד. ניתן להשתמש בשמיכה ישנה, או כרית ישנה בהתחלה.
  • חומרי היגיינה וטיפוח – לא חייבים להשקיע בשמפו יקר שמחירו יכול גם להגיע למאה שקלים ויתר, גם שמפו כלבים זול יבצע את עבודת הניקוי נאמנה.
    קיימים תכשירים רבים המסייעים להיגיינת הכלב כגון:
    • מסרקים ומברשות, המסייעים להיפטר מפרווה עודפת
    • קוצץ ציפורניים (חובה לדעת איך מבצעים את הקיצוץ באופן מדוייק)
    • ועוד…
  • תוספי מזון – קיימים תוספי מזון רבים לכלבים אשר את רובם אין צורך באופן רגיל.
    בין התוספים היותר הכרחיים ניתן למצוא:

בכל חנות חיות במודיעין ניתן למצוא חומרי הדברה אשר יעזרו להימנע ולחסל את הטפילים השונים כגון פרעושים וקרציות. מומלץ להיוועץ בוטרינת בטרם רכישת החומרים.

אז שיהיה אימוץ קל ונעים ושמח לראותכם תושבי מודיעין בין לקוחותינו הרבים. לפרטים נוספים התקשרו עכשיו

חנות חיות במודיעין
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 1-700-701-250

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 1-700-701-250

      עגלת קניות
      הקלד את שם המוצר
      איך להשתמש באוכל לכלב לאילוף נכון
      קבלו 10% הנחה על אוכל יבש ושימורי כלבים
      בהזנת קוד קופון - 10OFF