להזמנות חייגו 1-700-701-250
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪150

משלוח חינם בקנייה מעל 150 שח וגם משלוח עד הבית תוך יום

מאמרים

עמוד הבית / מאמרים / כיצד בוחרים חנות ציוד לחיות מחמד

כיצד בוחרים חנות ציוד לחיות מחמד

עמוד הבית / מאמרים / כיצד בוחרים חנות ציוד לחיות מחמד

נשירה אצל כלבים

חטיפים מומלצים לכלבים

איך להאכיל גור כלבים?

מה מותר לחתולים לאכול

אוכל מומלץ לכלבים קטנים

אוכל מומלץ לכלבים גדולים

איך להשתמש באוכל לכלב לאילוף נכון

דירוג מזון כלבים לשנת 2024 - אוכל לכלבים

הריון כלבים – המדריך המלא

אוכל ביתי לכלבים - איך להכין חטיפים לכלבים

מה חתולים אוהבים לאכול ולמה הם בררנים?

פרוביוטיקה לכלבים - האם יעילה ואיך משתמשים בה?

לא תאמינו אילו מאכלים אסורים לכלבים

אוכל לגורים מומלץ: 5 המותגים המומלצים עד גיל שנה

איך לבחור מזון איכותי לחתול?

כיצד בוחרים חנות ציוד לחיות מחמד

מה מותר לכלבים לאכול

איך לבחור אוכל איכותי לכלב?

אם אתם בעליהם הגאים (והמאושרים) של כל כלב או חתול, בוודאי כבר התמודדתם לא פעם עם הדילמה הבאה, כיצד ניתן לבחור נכון חנות ציוד לחיות מחמד?

על אף שעבור מי שאינו מגדל בעל חיים הדילמה הזו נשמעת פשוטה למדי (או אפילו מיותרת), הרי מה הבעיה למצוא מקום בו אפשר לקנות אוכל לכלבים וחתולים? הרי העניין הוא שמדובר בדילמה ממשית.

חנות ציוד לחיות מחמד

אז איך לבחור חנות מומלצת של מזון לבעלי חיים?

ההחלטה לא עשויה להשפיע רק על כיסכם בטווח הקצר, אלא גם על בריאותה של חיית המחמד שלכם וכתוצאה מכך, גם על כיסכם בטווח הארוך יותר.

למעשה, אין תשובה חד משמעית לשאלה זו מכיוון שבמידה רבה יש כאן עניין של העדפה אישית. יחד עם זאת, ישנם מספר קווים מנחים שהיכרות עימם יכולה לסייע לכם בבחירת חנות חיות המתאימה לכם.

חנות קבועה, או לקנות בכל פעם בחנות אחרת?

אחת מהדילמות המרכזיות בעת בחירת חנות מועדפת, היא הדילמה האם להישאר לקוחות נאמנים של חנות ספציפית, או בכל פעם לחפש חנות ציוד לחיות מחמד אחרת.

ראוי להשוות בין המבחר והמחירים, כך להחליט מחדש על החנות שבה תרכשו מזון לחתולים או לכלבים שלכם. נכון, כיום ישנן לא מעט חנויות בתחום, התחרות ביניהן היא גדולה וגם הגורם לכך שחנויות מסוימות עשויות להתגלות כזולות יותר מאחרות.

מצד שני, כאשר בוחרים חנות ציוד לחיות מחמד קבועה, יותר קל ליצור קשרים עם אנשי המקצוע שבחנות ולהתייעץ איתם. כך מקבלים יחס אישי יותר וכמובן, חוסכים את סבב הבירורים והשוואת המחירים בכל פעם ששק האוכל של בעל החיים נגמר. כאמור – הכל עניין של העדפה.

חנות ציוד לחיות מחמד – פיזית או אונליין?

רשת האינטרנט והטכנולוגיות החדשניות שעומדות בפנינו כיום מאפשרות לנו להזמין מחנות חיות אונליין את כל מה שאנחנו צריכים. גם אם אנחנו נזכרים בכך רק באמצע הלילה, בזמן שאנחנו יושבים בסלון שלנו בפיג'מה.

מצד אחד, זה היתרון הגדול בקניה מקוונת ברשת. ומצד שני, הבעיה העיקרית היא שהרשת מלאה בלא מעט חנויות מקוונות של ציוד לחיות מחמד, שאין לנו מושג מי נמצא מאחוריהן.

האם בטוח לקנות בחנות אינטרנטית?

בכל אתר מכירות באינטרנט, לפני שמזינים את פרטי כרטיס האשראי, יש לוודא שהאתר אכן מאובטח, בודקים אם יש אייקון קטן של מנעול ליד כתובת האתר. וכך אפשר להיות בטוחים שהמידע נשמר בצורה בטוחה.

בחלק מהמקרים, כאשר רוכשים מהאינטרנט לא תמיד קיימת האפשרות להתייעץ עם איש מקצוע. מצד שני, לחנות פיזית יש את כל המגבלות המוכרות והישנות, הגבלת שעות פעילות, חוסר במוצרים, מחיר גבוה וכו'. כך שגם כאן, השאלה הנשאלת היא מה היא ההעדפה האישית שלכם.

בחירה נכונה של חנות ציוד לחיות מחמד מבוססת קריטריונים:

  • העדפה אישית – האם מעדיפים קנייה רנדומלית לפי צורך בעלי-החיים. או קנייה מושכלת מחנות אינטרנטית מקצועית המציגה את כל האופציות בשקיפות לצד המלצות הקונים.
  • הנוחות שלכם – האם יותר נוח לכם לקבל משלוח ישירות לביתכם. או שנוחה ההליכה לחנות פיזית בכפוף לשעות הפעילות.
  • איכות מול מחיר – בדרך כלל נמצא בחנות אינטרנטית את אותו המוצר במחיר זול משמעותית. הסיבה העיקרית היא שהוצאות העסק מצומצמות ונותנת אפשרות למחיר נוח יותר לצרכן.
  • המלצות חברים ובני משפחה – בדומה למצב שבו עכשיו אתם זקוקים למנעולן בחולון אתם כנראה תתקשרו למנעולן מהמלצה שקיבלתם או קראתם, כנ"ל גם בחנות חיות להמלצות יש ערך עליון בבחירת חנות חיות
  • בחירה עפ"י מותגי מזון – ישנם חנויות שמחזיקות אוכל אקלוסיבי ומותגים איכותיים כמו מזון גוסבי סלמון בדקו בחנות שבה אתם מתכננים להזמין שישנם מותגים פופלריים / אקלוסיבים
חנות ציוד לחיות מחמד אונליין

היות ומדובר בהחלטה חשובה, הדבר היחיד שברור ומוסכם על כולם, הוא כי אין לעשותה בקלות דעת, אלא באופן מושכל.

מאמרים נוספים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 1-700-701-250

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 1-700-701-250

      עגלת קניות
      Sidebar
      הקלד את שם המוצר
      איך להשתמש באוכל לכלב לאילוף נכון
      קבלו 10% הנחה על אוכל יבש ושימורי כלבים
      בהזנת קוד קופון - 10OFF