להזמנות חייגו 1-700-701-250
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪150

משלוח חינם בקנייה מעל 150 שח וגם משלוח עד הבית תוך יום

מאמרים

עמוד הבית / מאמרים / מה חתולים אוהבים לאכול ולמה הם בררנים?

מה חתולים אוהבים לאכול ולמה הם בררנים?

עמוד הבית / מאמרים / מה חתולים אוהבים לאכול ולמה הם בררנים?

נשירה אצל כלבים

חטיפים מומלצים לכלבים

איך להאכיל גור כלבים?

מה מותר לחתולים לאכול

אוכל מומלץ לכלבים קטנים

אוכל מומלץ לכלבים גדולים

איך להשתמש באוכל לכלב לאילוף נכון

דירוג מזון כלבים לשנת 2024 - אוכל לכלבים

הריון כלבים – המדריך המלא

אוכל ביתי לכלבים - איך להכין חטיפים לכלבים

מה חתולים אוהבים לאכול ולמה הם בררנים?

פרוביוטיקה לכלבים - האם יעילה ואיך משתמשים בה?

לא תאמינו אילו מאכלים אסורים לכלבים

אוכל לגורים מומלץ: 5 המותגים המומלצים עד גיל שנה

איך לבחור מזון איכותי לחתול?

כיצד בוחרים חנות ציוד לחיות מחמד

מה מותר לכלבים לאכול

איך לבחור אוכל איכותי לכלב?

חתולים נהנים ממגוון סוגים של מזון, טעמים ומרקמים שונים. למרות שבהגדרתם הם נחשבים לאוכלי בשר, ואף על פי שעיקר תזונתם צריכה להתבסס על בשר, הם יכולים ואוכלים גם סוגי מזון אחרים. אם אתם שואלים את עצמכם, מה חתולים אוהבים לאכול, המאמר הזה הוא בשבילכם.

האם חתולים אוכלים רק בשר?

בין אם אתם שוקלים איזה סוג מזון מתאים לחתול שלכם כדי להבטיח את התפתחותו התקינה או שאתם רוצים לפנק אותו במזון טעים ומפנק, כדאי שתדעו מה הוא יכול לאכול, מה בשום אופן אסור לתת לו לאכול, וגם, מה הוא מעדיף יותר. הכוונה שעומדת מאחורי האמירה הזו היא, שחתולים זקוקים לחלבון מבוסס מן החי כחלק מהתזונה העיקרית שלהם.

לפניכם כמה סוגים של מזונות עשירים בחלבונים שחתולים אוהבים לאכול:

  • מגוון דגים כמו סלמון, פורל, טונה ודג לבן.
  • עוף, הודו ופסיון.
  • בשר בקר.
  • בטבע, חתולים אוכלים מגוון טרפים קטנים.

מה חתולים אוהבים ואילו מזונות נוספים חתולים יכולים לצרוך?

בניגוד לכלבים, חתולים מסתמכים במידה רבה על חלבון כמקור אנרגיה. מזון איכותי לחתולים בדרך כלל עתיר חלבון ביחס למזון לכלבים, אך אין זה אומר שהתזונה של החתולים לא כוללת גם סוגי מזון אחרים. למעשה, יש עוד כמה מרכיבי תזונה שהחתולים זקוקים להם כדי להתפתח באופן תקין וליהנות מבריאות איתנה.

רכיבי המזון שאינם כוללים חלבון וכלולים במזונות חתולים הנם טעימים ומתעכלים בקלות. הם כלולים במזון של החתולים לתמיכה בהיבטים שונים של בריאותם.

למרות שאנו ממליצים לדבוק בתזונת חתולים מלאה ומאוזנת לצד פינוקים מדי פעם, חתולים יכולים לאכול מעט מרכיבי מזון אנושי. מאכלים אלה כוללים אוכמניות, מלון, ביצים מבושלות ועוד. אם חשבתם שהם חובבים את הטעם המתוק, דעו שהם עשויים להפתיע אתכם, והשאלה מה חתולים אוהבים מעניינת יותר ממה שאתם חושבים.

לא מעט חתולים עשויים ליהנות מפירות יער ומלון, אך לא בגלל המתיקות שבהם. למען האמת, לחתולים אין קולטנים בלשונם לטעם המתוק. אלו עלולים להיות דווקא מרים עבור חתולים, אך המרירות הזו זהה לזו שהם מכירים מחומצות האמינו שבחלבון, ולכן הם עשויים דווקא לאהוב את זה.

מה בנוגע לפינוקים וממתקים לחתולים?

כל אחד אוהב לפנק את החתול שלו מידי פעם, וניתן לרכוש בחנות חנות שלל ממתקים והפתעות טעימות ומגרות לחתולים. אולם, חשוב לזכור, שכמות הפינוקים והממתקים שהחתולים צורכים צריכה להוות לכל היותר 10% מהצריכה הקלורית המומלצת להם ליום.

חתול בסל

מה חתולים לא יכולים לאכול?

יש הרבה מאוד מאכלים שחתולים לא יכולים לאכול. הם כוללים ביצים גולמיות או לא מבושלות, בשר לא מבושל או דגים נאים, שעלולים להכיל בקטריות וטפילים מזיקים ולגרום למחלות, הרעלת מזון וסכנה ממשית לבריאות החתולים.

חתולים לא אמורים לצרוך חלב, אלא אם הם ניזונו מחלב לאורך כל שנות חייהם, ובתנאי שיש להם אנזימי לקטוז מתאימים, אחרת הם עלולים לסבול מבעיות עיכול.

פרט לכך, חשוב שלא לתת לחתולים מזון עם עצמות, מכיוון שהעצמות עלולות להביא לפגיעה קשה בחלל הפה שלהם, בגרון או במערכת העיכול, כולל המעיים.

מה עושים כאשר החתול בררני?

אתם עלולים לחשוב שהחתול שלכם בררן לא קטן, כאשר הוא למעשה משועמם. מסיבה זו, אוכל יבש לחתולים בריא לתזונתם, אך חשוב להציע להם שדרוגים, תוספים ושינויים תכופים בתפריט. מרבית החתולים אוהבים לגוון את המזונות שהם צורכים.

השיטה היא לחשוף אותם לטעמים ומרקמים שונים לעיתים קרובות. אם החתול שלכם לא מביע התעניינות במזון שאתם מציעים לו, כדאי שתחליפו אותו, אחרת הוא פשוט יישאר רעב.

אז מה חתולים אוהבים באמת?

בכל הנוגע להאכלת חתולים, יש הרבה מאוד אפשרויות. אתם יכולים לבחור בין מזון יבש, חטיפים ומעדנים וכן לאפשר לו לבחון מגוון רחב של טעמים ומרקמים שיספקו את כל התשוקות של החתול שלכם.

חשבו להדגיש, בפרט למזון איכותי, החתול שלכם זקוק למוצרי טיפוח ובריאות, מוצרי היגיינה, כמו תוספי תזונה. כמובן, מגוון משחקים המיועדים במיוחד לחתולים שיעזרו לו לפרוק אנרגיה, להשחיז ציפורניים ולהעביר את הזמן בכיף.

הנכם מוזמנים להתייעץ עם נציג השירות של חנות החיות ספידי-פט ובחנו אילו מוצרים ומשחקים עשויים להתאים לחתול שלכם.

מאמרים נוספים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 1-700-701-250

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 1-700-701-250

      עגלת קניות
      Sidebar
      הקלד את שם המוצר
      איך להשתמש באוכל לכלב לאילוף נכון
      קבלו 10% הנחה על אוכל יבש ושימורי כלבים
      בהזנת קוד קופון - 10OFF