להזמנות חייגו 1-700-701-250
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪150

משלוח חינם בקנייה מעל 150 שח וגם משלוח עד הבית תוך יום

מאמרים

עמוד הבית / מאמרים / נשירה אצל כלבים

נשירה אצל כלבים

עמוד הבית / מאמרים / נשירה אצל כלבים

נשירה אצל כלבים

חטיפים מומלצים לכלבים

איך להאכיל גור כלבים?

מה מותר לחתולים לאכול

אוכל מומלץ לכלבים קטנים

אוכל מומלץ לכלבים גדולים

איך להשתמש באוכל לכלב לאילוף נכון

דירוג מזון כלבים לשנת 2024 - אוכל לכלבים

הריון כלבים – המדריך המלא

אוכל ביתי לכלבים - איך להכין חטיפים לכלבים

מה חתולים אוהבים לאכול ולמה הם בררנים?

פרוביוטיקה לכלבים - האם יעילה ואיך משתמשים בה?

לא תאמינו אילו מאכלים אסורים לכלבים

אוכל לגורים מומלץ: 5 המותגים המומלצים עד גיל שנה

איך לבחור מזון איכותי לחתול?

כיצד בוחרים חנות ציוד לחיות מחמד

מה מותר לכלבים לאכול

איך לבחור אוכל איכותי לכלב?

נשירה אצל כלבים היא דבר טבעי, חשוב לומר שאין דרך לעצור את הנשירה לגמרי, אך חד משמעית אפשר לצמצם את הנשירה באופן מסיבי אם מקפידים על כמה פרמטרים.
ראשית ישנם גזעי כלבים שאינם מנשירים כי הם בעלי שיער ולא פרווה, שנית חשוב לדעת גם שפרוות הכלבים נושרת כל השנה, עד בעונות מעבר היא נושרת הרבה יותר באופן מסיבי, כי הכלבים מחליפים את הפרווה בעקבות האקלים המשתנה.

דרכים לצמצום נשירה אצל כלבים

  • אוכל נכון – ישנם המון סוגי מזון לכלבים חלק איכותיים יותר וחלק הרבה פחות, חשוב לדעת שמזון פרימיום שמכיל המון חומצות שומן, חלבונים בריאים ווויטמנים ידללו באופן משמעותי את הנשירה של כלכבם. בנוסף לכך הקפידו להאכיל את הכלב בירקות כמו גזר, גמבה כתוספת לארוחה שלו.
    יש דעה כללית אשר אומרת שמזון לכלבים על בסיס דגים ושמן דגים עוזרים לשמירה על פרווה בריאה והצבע שלה, וכך גם מדלל את הנשירה של השיער.
  • הברשה יום יומית – הקפידו להבריש את הכלב שלכם באופן יומי, כך תזרזרו את נשירת הפרווה המיותרת ובנוסף לכך תדללו משמעותית את הנשירה בבית שלכם, יחד עם זאת רבים לא יודעים זאת אך להברשת הכלב ישנו חיבור משמעותי ועצום בין הכלב לבעלים אפילו יותר מליטוף הכלב, זה יוכל לעזור לכם רבות לחזק את הקשר עם הכלב שלכם. הקפידו להבריש את הכלב במברשות ומסרקים מתאימים, ההמלצה היא תמיד להשתמש במברשת מגרפה, כי היא היעילה ביותר.
  • תספורת – במידה ויש לכם כלב שניתן לספר אותו, כמובן שתספורת תוכל לגרום לכמות השיער שתוכלו לראות בבית להצטמצם, אך חשוב לדעת אורך הפרווה אינו משנה הפרווה עדיין תנשר אך היא תראה כפחות, לדוגמא: כלב מסוג רועה גרמני בעל פרווה ארוכה וכלב מסוג פיטבול בעל פרווה קצרה, ינשירו את אותה הכמות אך הנשירה של הרועה גרמני תהיה ניכרת יותר לעין כי פרוותו ארוכה יותר, אך בפועל שניהם ינשירו את אותה הכמות.

בדקו את הכלב אצל וטרינר

במידה ואתם מרגישים שהנשירה היא מאוד מאוד כבדה, גם לא בעונות מעבר, תמיד טוב לוודא את הדברים אצל ווטרינר שאין איזו בעיה בריאותית לכלב שבעקבותייה הנשירה נגרמת.
לפני שאתם רצים לוטרינר בדקו קודם, האם הכלב סובל ממחלות עור, קרחות גירודים כבדים, פצעים ואולי גם ירידה במצב רוח, אכילה ותפקוד יום יומי. במידה והכלב מראה את אחד מהסימנים האלו אליכם לגשת לוטרינר לבדוק את הנושא.

ספידי פט הינה הפתרון שלכם

בחנות החיות אונליין ספידי פט תוכלו למצוא את כל הפתרונות שתצטרכו על מנת להקטין משמעותית את כמות הנשירה של הכלב שלכם, כמו אוכל לכלבים על בסיס דגים וסוגי מוצרי ההברשה לכלבים בהתאמה לכלב שלכם, בנוסף בספידי פט יש רק מזון מסוג פרימיום איכותי במיוחד שנבחר ע"י בעל החנות ארז בקפידה רבה עפ"י הטענה שלו "כמו שאני מאכיל את הכלבים שלי באוכל הטוב ביותר, כך אני רוצה שכולם יוכלו להנות מהתצואות של האכלה במזון פרימיוטם על הכלבים שלהם"
זו גם אחת הסיבות שבעקבותיה ארז החליט לפתוח את חנות החיות, לרכז את כל סוגי המזון הבאמת טובים במקום אחד, ומתן ייעוץ מלא לכל אדם שלא בדיוק יודע איזה מזון הכי טוב עבור הכלב שלו.
אתם מוזמנים לחייג עכשיו 1-700-701-250 לארז לקבל ייעוץ ללא עלות והתאמת סוג האוכל הטוב ביותר עבור הכלב שלכם – ספידי פט.

מאמרים נוספים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 1-700-701-250

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 1-700-701-250

      עגלת קניות
      Sidebar
      הקלד את שם המוצר
      איך להשתמש באוכל לכלב לאילוף נכון
      קבלו 10% הנחה על אוכל יבש ושימורי כלבים
      בהזנת קוד קופון - 10OFF